2018-12-28

Dar-nedar

Blbší mail som už nemohol dostať. Bonami.cz mi posiela vianočný darček. Hurá!

Dar
Dvadsiatehoštvrtého decembra ráno mi e-shop poslal mail s bonusom 300 Kč, čo by malo byť 20% ceny objednávky. Je to poďakovanie za môj nákup kedysi v minulosti. Už ani neviem kedy. Až potiaľto je to pochopitelné - chceme ťa ako klienta. Na, tu máš darček.

Nedar
Pointa je však v tom, že kupón je platný do 31.12. Je jasné, že 24.12. má väčšina ľudí už darčeky poriešené a medzi sviatkami už sa toľko tovaru v e-shopoch urgentne neobjednáva. Takže, aby som celý bonus využil, musím si u nich kúpiť čokoľvek nepotrebé za 1500 Kč. A to do Silvestra. Hnus!

Bonami.cz,
týmto ti odkazujem - a nielen tebe - kto ma bude obťažovať podobnými praktikami, stratí ma ako zákazníka. Posielam ťa do off! Nie si prvý ani posledný.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára