2019-02-09

Kamenný e-shop

Zháňal som nejakú vecičku. Nie je dôležité akú. Postup je takmer vždy rovnaký. Vygooglil som aj konkrétny kamenný obchod. A tak som tam zavolal.

Bez objednávky ni krok!
Hlas na druhom konci mi urobil radosť. Vecičku majú. Nie je problém. Takže si môžem pre ňu dnes prísť?

Ale kdeže, milá naivka! Ak chceš cenu, ako si videl na nete, musíš nám poslať objednávku cez internet. Inak si priplatíš za to, že sme s tým nemali žiadnu prácu a prišiel si si pre tovar osobne. Prečo ma táto obchodnícka logika neprekvapuje?

Sadol som k počítaču a objednávku poslal. Do obchodu, čo mám pod nosom. Trochu som dúfal, že na druhý deň si môžem prísť pre tovar. Ďalšia naivná predstava.

A tak húpem nohami a čakám až tú moju vecičku vyberú z vitríny, dajú do bublinkovej obálky a pošlú zbytočný, už asi štvrtý e-mail, ktorý ma vyzve na prevzatie tovaru.

Túto nepochopiteľnú prax má asi 90% kamennych obchodov, ktoré majú svoj e-shop a nie sú závislé na nejakom centrálnom sklade, či in-time dopravcovi. Podľa informácie z telefónu do tejto kategórie KopiLuwak patrí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára