2009-11-28

Aj stroje sú len ľudia

Kúpil som si elektrický prietokový ohrievač. Ako každý výrobok, aj tento bol sprevádzaný príslušnou dokumentáciou. Okrem iného, obsahovala niekoľko upozornení, ktoré je záhodno si preštudovať. Hlavne, keď sa jedná o spojenie elektriny s vodou. To môže byť nebezpečná kombinácia a tak body, kde je niečo zakázané treba mať na pamäti.

Najviac ma upútal posledný bod č. 14. Klik na obrázok a môžete si ho tiež prečítať. Ja som to urobil niekoľkokrát a stále nechápem. Čo ten stroj má spoločné s nechráneným pohlavným stykom v jeho blízkosti? Snáď to môže mať spojitosť so všeobecne známou fyzikálnou vlastnosťou gumy, ktorá je dobrý izolant. Len neviem, či aj tej natretej silikónom. Ďalej som veľmi kladne ohodnotil, že výrobca myslel na zákaz pedofílie. To by ich produkt mohlo veľmi rozrušiť a bolo by po teplej vode.


Odporúčanie
Nesúložte so strojmi pod napätím. Ak si to ale neviete odoprieť, majte po ruke ochranné prostriedky: gumené rukavice, prezervatív a zváračské okuliare.

Keywords: elektrický průtokový ohřívač vody guma prezervativ pohlavní styk nezletilí

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára