2009-12-08

Milka, či mýlka

Že je krava fialová, to vedia už aj malé deti. Niekedy ju dokonca hľadajú na stráni. Kapela Kabát o tom dokonca spieva, takže asi vie svoje. Pravdou však zostáva, že pri pohľade na takúto kravku sa mi zbiehajú sliny a hneď by som si odlomil kus čokolády. Nemusí byť zrovna s celými lieskovcami. Aj taká obyčajná, bez výplne je výborná. Zámer marketingového oddelenia výrobcu vyšiel úplne dokonale - spojiť si niečo nereálne s niečím reálnym a hlavne chutným. Takže stačí len pozrieť na obrázok a máte chuť zbehnúť do obchodu po jednu-dve tabuľky.


Kto je tu krava?!
Už pár mesiacov beží v telke reklamný šot na túto čokoládu, kde zasnená pani sedí na lúke, drží v ruke čokoládu a na trávniku miesto svojho psa vidí teliatko. Potom sa to zmení na domácu pôdu. Dej je jednoduchý. Až na jednu drobnosť, ktorá mi miesto slín spenila žlč. Pozrite sa na obrázok hore (zdroj YouTube) a povedzte mi, čo je na ňom zvláštne. Kto si povie, že všetko je ok, nie je skúsený lámač čokolády. Podarilo sa vám už niekedy ju takto odlomiť? Do pravého uhla? Mne teda nie. Kreatívni pracovníci reklamnej agentúry, ktorá toto vypustila do sveta, majú možno iný názor. Alebo chceli napodobniť psychologický trik dnes už zakázanej reklamy na cigarety, keď z krabičky vykúkali marlborky pekne povytiahnuté, z ktorých sa jedna vyslovene núkala. Stačilo len siahnuť a máš ju! Žiadne trápne rozbaľovanie a vyklepávanie.

No, mám sa ešte čo učiť aj v mojom veku. Bežím si kúpiť jednu - alebo radšej dve - tabule Milky a idem pilne trénovať. Ak sa mi to podarí, podám vám malú inštrukciu ako na to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára